< Till bloggens startsida

2 REBELS ARE MORE FUN THAN 1


Goddag

Jag kan pyssla med halsband och njuter av att ha rinnande ögon.

På bild har ni offret och dess fiende.. grönskan.

Kom precis hem från en stadspromenad med Ägget, alltid ett nöje bro. En kaffe och ett besök hos Gina Tricot blev det. Jag prövade ett Hervé L inspirerat körvfodral, ni vet ett sånt slimmat fodral som sitter aptajt. Jag vill ha den, jag behöver den klänningen. Något annat jag behöver är en näsduk som jag kan snora i nu när björken blommar ut och ett jobb. Ett jobb så att jag slipper göra slut på andras cash, vill ju slösa min egna daah! Eller iallafall ha möjlighet till att slösa dem. Eller spara. Spara är bra, fast inte lika kul som att slösa dock. Nu måste jag ta snurrtrappan ner till tvättstugan och boka tid, igen. Önskar er en fortsatt trevlig afton, kära smygläsare.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0