< Till bloggens startsida

CLICK CLICK CLICK


Godmorgon

Jag kan åka rullerblad och njuter av att lukta annanasjuice.


Två apor instängda i ett skåp på Stockholms central. Mysigt värre. [080414]

Jag är en sådan person som har tur i oturen. Eller när jag väl har tur har jag JÄTTE tur och vice versa. Jag lyckas vimla bort pass, pengakort, bokort, månadskort men lika fort får jag jag tillbaks dem*pustar ut*. Så tack alla troll för hjälpen, nu finns alla viktigheter på plats här i min lilla väska. Skaffa en plånbok, kanske?! Ja, herre min Je.. jag äger inte ens en snygg plånka. Detta måste ju inskaffas, vad nu än sådana makapärer kostar .. jag menar om jag går och slarvar bort alla korten blir det ju dyrare i längden. Får se om jag hittar något fint idag, ska ju ändå in till staden för att träffa Apan. Fast först ska vi till kärringgrillen 2 get that svenne-tan on därefter blir det chill på någon uteservering. Ha det gott, folks!



Ommöblering av näsa & mun. Nå, Apan.. vad har du att säga till din "bejbs" försvar?

Piz!/ Evelina

Kommentarer
ida

han är hott hott hott! me like. Jag gillar gluggen, vart tog den vägen :oo

2009-04-08 @ 13:10:41
URL: http://idaaas.blogg.se/
ida

han är hott hott hott! men jag gillar gluggen, vart tog den vägen :oo

2009-04-08 @ 13:11:25
URL: http://idaaas.blogg.se/
Evelina

ida: suck hoppades på att du skulle ta åt dig mer. jag menar att gå från babyface till barbie Ken, that's just wrong!

2009-04-08 @ 19:40:50
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0