< Till bloggens startsida

FEEL FREE 2 GET FREAKY


Godkväll

Jag kan klä mig efter mitt humör och njuter av att få gratis hemkörning.


GALET kul. Så förklaras gårdagens utekväll. Ack så mycket oväntat som kom oss till möte. Men tyvärr tänker jag inte dela med mig av dessa utan skriver några ord istället, så får ni måla upp min afton helt själva. Lat? Näääj, jag vill ju att ni ska tänka.. använda det där organet mellan öronen!

Topasgatan 83, mys på balkong, kärleksballader framför msn, dans på soffa, för små skinnimitationer, bara ben, spårvagn 7, nej till Nivå, ja till Inferno, nej till hårdrockstema(wtf?!) hos Inferno, evigt tjöt, promenad i iskallt regn, nja till K19, bubbel på benen, applåder, jordgubbar med grädde, kurdisk dans, svensk dans(Eve-dans), more grindin', besök i dj båset, 13-åriga pojkar med dyra klockor, gogo-dansarna tog showen till en helt ny nivå (bara plastpattar all over the place! fifan.), Stigcenters MC, hemkörning.

Hoppas att ni söta haft en lika trevlig helg som lillen här!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0