< Till bloggens startsida

GANG STARR


Goddag

Jag kan skiva gurka och njuter av att få handskrivna brev.
En bild på oss.Glada Ilona och jag påväg in till stan i lördags.[090404]

Åh lite nytt stuff har flyttat in i min garderob. Hälsar er nya kläder och accessoarer varmt välkomna in i stöket.. lagomt inför våren. Självklart blev det ett par nya chucks, i kulören hotpink denna gång. Så djävulskt tuffa! Fast någon plånbok äger jag fortfarande inte. Vill inte ha någon biffig en, ni vet filofax-size utan något litet och sött som ändå rymmer några kronor. Damn, min filofax.. år 2000 vägde typ 1kg. Det fanns inte ett enda öre i självaste sedelfacket, bara en massa stickers och hemnummer. Det var tider det. Mhm, tider då man hade en plånbok iallafall.


Tidslösa? Yessiiiiir.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
höhöh

Helt rätt !!

2009-04-12 @ 18:09:17
Evelina

maroccana: det vet du!

2009-04-12 @ 22:56:48
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0