< Till bloggens startsida

PROM QUEEN


Godkväll

Jag kan måla med rivjärn och njuter av att läsa hemliga dagböcker.

557 sidor fyllda med thriller, visdomsord och överraskningar. Spring & läs boken!

Har precis taffsat färdigt med sminkpaletten här hemma, resultatet blev.. annorlunda. Fick en idé, men jag som inte är tillräckligt skillad gjorde inte lika bra praktiskt som i teorin. Där kommer söta makeupartister in i bilden för att leka med penslar, sedan kanske man borde ha en söt modell också? Kanske en datortekniker som kan fotografera med? Vi får se vart idén hamnar, om jag så ska blixtra/måla/modella helt på egenhand. Snart ska jag gosa ner mig till sängs, för imorgon är det shoppingspreeeeee! Wiiiiiiiiie!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0