< Till bloggens startsida

BOOMBOOMPOW


Goddag

Jag kan koka coucous och njuter av att klappa spindlar.



Foto: Chadwick Tyler

Sitter och väntar in Grey's Anatomy med tandilande glass på högst hugg. Idag har man varit duktig och städat fint inför påsken medan alla andra varit upptagna med att tjäna in stålar. Då får man belöna sig själv med glass. 91:an hjälpte faktiskt  till idag, vem visste att hon kunde dammsuga liksom? Och 95:an åkte iväg på äventyr med handbollslaget mot Prag. En vecka utan klätterapan, buhu. Nä nu får småsega jag återgå till glassandet, mina fingrar hinner inte med tänkandet.. vilket kan resultera i onödigt babbel om absolut ingenting. Så vi hörs, när vi hörs i guess.

UPDATE: Ishockeyn våldtar återigen vårat tv-schema. Jag önskar här med hela Kanal 5s crew en ishockeyklubba upp i *piiiiiiip*.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0