< Till bloggens startsida

A BATHING HARRY


Goddag

Jag kan skriva ut onödigt mycket bilder och njuter av att krama min mor.







[090822-090823]

Dags och pilla med mitt nya rum, fick Abbes. För skön den där grabben, lite tråkigt att han flyttar ut och påbörjar arbetslivet so soon. Större garderob åt mig dock, muhaha. Helgen den har varit super. Jag åkte över till Therese som bestämt, det blev två utekvällar och lite vintageshopping. Det behövdes. Fick äta lite gott och dricka lite mer gott. Thaimat i överflöd, Chili Nam Nam i Nyköping is the place to be. Mina päron och 95:an var på besök hos mig med, väldans trevligt. Dem plockade med sig resten av mitt bagage, som ska packas upp typ nu. Höres imorgon, döh!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Sandra

Hahah:D hardu pyntat till det lite nu eller ?? I mitt rum så gillar jag när det inte är för mycket saker, men jag ska hänga upp två silverramar med bilder på mig och älsklingen!

2009-08-25 @ 16:02:53
URL: http://sandriic.blogspot.com
E

sandra: yes mam. helt najs äree!

2009-08-29 @ 21:06:02
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0