< Till bloggens startsida

JUST GETTIN' STARTED


Godkväll

Jag kan såga sönder stålstänger och njuter av att bli bjuden på te.


Jag hittar inte min cameras enhet på datorn, nöj er med detta så länge tack.

Jag kom, jag såg, jag segrade. Now let's get fuck out of here? Eller inte. Jag gillart'. Det är sannerligen en hålas håla men en fantasifull sådan. Jag älskar att vara omringad av kreativa människor, det finns inget som inspirerar en mer. Det spelar ingen roll vare sig du dansar, sjunger, plingar på fiolen, penslar eller syr sönder tyger.. man sporrar varann till bättre resultat. Att ha någon att utbyta sina konstiga idéer med, liksom. Oh ja, första skoldagen är avklarad och jag är mer än nöjd med både lärandet och eleverna. Eleverna, ni vet mina klasskamrater. Vi är ungefär 15st på Textil & Formgivning, två grabbar och resten fruntimmer. Redan idag fick vi börja pilla med fingrarna, som dem hantverkare vi är. Jag har också fått en ny familj. Damn, i'm fast. Nääj jag menar mina rumskompisar, såklart. En Abdi från den Allmäna kursen och Elli(?) från Friskvården. Ska nog kila över till la familja och softa framför tvn, mer orkar inte hjärnkontoret denna afton. Jag hoppas ni har det lika gött i Götet!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Anna

Nice att du trivs! snygg layout också mami

2009-08-18 @ 14:58:21
Evelina

anna: tackar ms ägg! oj ja, göttans värre.

2009-08-18 @ 20:46:28
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0