< Till bloggens startsida

WICH MEANS MY IRIS RESIDES WHERE MY EARS IS


Godkväll

Jag kan prata med kor och njuter av att komma vilse.

Källarn'

En varg.

=Vinbär & järnskrot.

Sofia fixar. Någon som vet hur jag lyckades med att missa grytans varningstext?
Vi bakade med kokta ägg, vi döpte den vulkanliknande kakan till SmetenfrånGärdeby.


Tygpaket med olika BET-medel i som sover i kokt renfana.

Cooool yta, right?

Vi invigde 4 st maskiner och lyckades krascha dem allihop samma afton. Mad skills.

Flickpojken påbörjade en Yoshi medan jag pilla fram fina hårband.

Jag har tydligen blåögon.

Innan jag springer tillbaks till tvättstugan får ni lite söta uppdateringar. Helt påtvingat. Skolan flyter på. Nu verkar färgnings-blocket vara över, dessa veckor har varit intressanta och apgivande. Jag längtar tills vi påbörjar mer formgivningsövningar, sånt är superskojj. Ikväll verkar det vara saftkalas på Toppen/Björken, får se om jag och partyfodralet snubblar förbi där lite senare. Den roligaste(?) och mest tragiska händelsen som ägt rum sedan jag knappade här sist, måste nog vara min cykeltur. Tänk er en svennesmurf på en alldeles för stor cykel på en alldeles för smal väg.. i ösgren och utan karta. Jag hade ett mål. Jag skulle cykla till närmaste(!) affär för att köpa lite frukostbröd, färden skulle ta ca. 20min(1mil bort). Jag var ute och cyklade i TVÅ TIMMAR. I ösösösregnet. Det fanns ingen cykelbana heller så jag fick cykla mitt på bilvägen. Självmordsuppdrag. Jag hittade hem iallafall, frågade Feridnands mor efter vägen. Sedan raggade jag upp skjuts till affären istället, vi hittade knappt till affären med bilen. Vet inte hur dem i skolreceptionen tänkte när dem uppmanade mig till att cykla dit? Tror inte att dem tycker om mig. Det värsta är att jag såg fram emot att cruisa iväg en liten stund, helt fel tänkt. Ni flinar. Jag grinar. Oj, tvättstugan. Gotta go!

Piz!/ Evelina


Kommentarer
Sandra

Hahaha:D Riktigt kul att se Evelina köra i ösregnet, hur såg du ut när du kom hem då? Ingen vacker syn!

2009-08-29 @ 21:10:15
URL: http://sandriic.blogspot.com
maria

haha verkar gå riktigt bra för dig Eve ;) som vanligt hihi =)

2009-08-30 @ 01:05:58
URL: http://mariabe.blogg.se/
Evelina

sandra: skit go o blöt, som på bilden fast tänk mer som en blöt hund med mascara nere vi hakan typ. (Y)

2009-08-30 @ 17:16:11
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Evelina

maria: oh jo, just like a movie. hähä

2009-08-30 @ 17:17:40
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0