< Till bloggens startsida

SECOND


Godkväll

Jag kan tappa hattar och njuter av att se SnelaDela utklädd till man.


Min hemgjorda ring fick beröm i skolan och likaså fick den chaneliga kavajen!

Hon tvättar hos oss ibland, den där Barbro.

Vi tog en lunch brejk, brö' med kaviar är bra för bajjan vettö.

Vadå? Vi städar alltid badrummet i klackar, för så gör dem i Haliwüüd!

Goa spännis göbbar

Ge mig lite Baileys, Baileys .. lala. På bild ser du en Theo och en hungrig varg.

En kväll vi aldrig kommer att minnas minsann? Nja

Anna, Johanna & jag

Fredagen var en trevlig afton, fylld av leker och slurpande aktiviteter. Sådant gillas. Hela helgen har varit ypperlig. Jag hoppas att ni bakom rutan haft det lika fint som kortefan här! Mer text än så tillåter inte blogg.se just nu *middlefinger*!

Piz!
/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0