< Till bloggens startsida

TRUTH BE TOLD YOU DO ME FOR A LOOP


Godmorgon

Jag kan doppa telefoner i sand och njuter av att spana på stranden.





Skåda Jyris min: Det är så vi gör det i FinskaMaffian!


Under dagstid igår, låg jag och Ägghead vid Näsetbadet. Jag agerade tourguide och visade denna partillebo hur vi (talar för alla förortsvalpar) klättrar onödigt långt i bergen för att senare hoppa från dess klippor. Någe hopp blev det inge, tyvärr. Ägghead sa att det fanns för många brännmaneter nedanför V-klippan för att ramla i, lite smek med trådarna kan la inte skada? Hähä. Var nu den man du är, jag utmanar dig nästa gång. There's no going back then! Under kvällstiden ärades dagen då Elin föddes, vilket igår var tjugo hela år sedan. Det gjordes på Bryggeriets trevliga uteserveing med lite gött fölk. Därefter blev det ett evigt väntade på vagnen och jag kom hem kanske två timmar senare än planerat. WoopsieDaisy, Västtrafik.. ska jag tala gott om er får ni fan se till att skärpa er och det är på momangen!



Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0