< Till bloggens startsida

JPG.x9



Att jag varken skrivit eller sagt just detta förvånar mig faktiskt, rimrim.

Fin klocka vid Katrineholm C.

Försök 1.

Försök 2.

Försök 3. [on ze train med Vargen]

2/6 av system Jensén

91:an försöker flirta med linsen på TinTins uteservering.

Jag iklädd badräkt

My pink lovers fick en lagomt go kontrast mot betongen.

Här har ni delar av min helg i jpg. format. Mina sista bilder med min camera. Nästan. Eller iallafall på ett jävligt bra tag, som sagt den vägrar att tillfriskna.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
papi

Så söt du är kirie :D

2009-10-05 @ 23:45:49
Evelina

creapy man,callin' himself papi: tack :]

2009-10-06 @ 19:30:03
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0