< Till bloggens startsida

RAISIN


Goddag

Jag kan kladda på tavlor och njuter av att riva ner sås-hållaren i bamba.

Ella var inte gla' i att vi skrivit dikter till henne med den röa' pennan..


Gissa vad jag lyssnar på för musik när jag kletar på pappret?

Vargen (också kallad Anna, Tommy-Tomboy, Hassan) leker Carola

Mina smyckesskrin

[090903-04]

Idag fick jag applåder. Trodde ni att jag gjorde något som ni borde vara stolta över backathome? Helt fel. Jag lyckades krascha vår kecthup/senapshållare i bamba, därav applåder and a walk of shame. SÅ jag, väldigt typiskt. Fastän man måste ju se det positiva i det hela, nu fick söta främlingar någonting att snacka med mig om. Fick några : Skön scen i matsalen!-kommentarer. Idag fick jag också fixat mina små ärenden, på banken där dem fylle-finnarna satt och dregla brevid mig i några timmar. Ja, timmar. Är jätte imponerad, jag menar en sådan liten stad med så lite människor med ändå lyckas dem få ihop en fet kö på banken. Mad props. Lite mat och godsaker inför helgen inskaffades dessutom, såklart. Snart är det middag, får se vad för roligheter denna fredagsafton i Sköldinge har att erbjuda. Ha en go' freeeda, änna!

Piz!/ Evelina


Kommentarer
Sandra

Du frågade om stirna? Där nere är det typ som en faster alltså stefan är ju farbror till lillkillen och jag blir då såkallad faster och det heter Strina, fattar du lite?? :-) Hoppas du fick en riktigt skönt fredag:!!

2009-09-05 @ 12:04:49
URL: http://sandric.blogspot.com
Evelina

sandra: got it.that's lame though. lite gulli kanske muhaha

2009-09-05 @ 20:41:02
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Renea

yo lillan ! :D



ville bara säga att vi är med dig häruppe i oslo o förljer din blogg, så känn dig inte ensam! ;) pusssss <3

2009-09-06 @ 14:13:58
Evelina

renea: haha ååååh! yäy, gött att höra. hälsa norrmännen från mig ;)

2009-09-06 @ 14:29:40
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0