< Till bloggens startsida

BUTTERFLY FLY AWAY


Goddag

Jag kan se på när Raimo bjuder på cappuchino och njuter av att lära andra.

[100118]

Kanske borde kladda något här, kanske inte. Kanske kan dela med mig av några gamla vardags citat som jag hitta i lurens utkast, not by me though. Här har ni, pretty punks:

- Synd att dem flesta prästerna är pedofiler

- Åhh ansiktsmask & hårinpackning ikväll, fan va girly .. YEAH BRUSHÄÄÄN!

- Ey, fryser dina näsborrar ihop?

- Pappa, jag vill ha kebabrulle me ko!

- Kan jag få med en låda att slå till? (Amanda till kassörskan under julshoppingen)
- Visst, jag slår ner den här åt dig!

- Kan du skriva upp korv?

- Jag gillar när man är rakt på sak!
- Jag har inte rakat mig på år..
- GROSS!
- Men vadå, du gillade när man var rakt på sak!?

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0