< Till bloggens startsida

GO, WENT, GONE


Godkväll

Jag kan slå tärningar i 10min och njuter av att kila klackar bakhuvuden.



Yes, Rihanna nu är du inte ensam på toppen av listan över år 2009 mest misslyckade blonderingar. Jag är där och håller dig sällskap. It gets lonely sometimes at the top. Nyårsafton var perfektion, mitt hår *långt suck* allt utom det. Kan inte släppa det, kommer inte släppa det.. i look like a freakin' albino!? Iallafall, nyåret firades med mina älskade apor. Först saftkalas och finmiddag (pizza, yäiy!) i Högsbos höjder därefter mingel (fläshigt ord) mitt emot Karateklubben vid Rampberget. Där satt vi och hade det trevligt på Chrisses sexiga vardagsrumsgolv. Tolvslaget intväntades ivrigt och firades med onödigt bubbelsprutande på hennes gård. Efter männen gjort det dem alltid ska göra, agera ut sina nyårskänslor med bombande. - Sikken järdans smäll! Tog TeamDrama med sig sina bröder+ okänd-ack-så-fager-lång-man till Gretas för att le åt män i kvinnokläder på scen. Fick känna på ett par pappers-pattar, inte så hårda som man kunnat tro faktiskt! Tack till alla involverade, partyfreaks! Vi ses i dimman ikväll!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Elena

gilvpizza ftw. hade du en bra juljävel nu då? bye bye blondie! hih...

2010-01-05 @ 11:15:49
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Evelina

elena: OJA! du kan va en blondie..

2010-01-25 @ 18:27:00
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0