< Till bloggens startsida

THE PRETTIEST PPL DO THE UGLIEST THINGS


Godmorgon

Jag kan le och njuter av att vakna upp till ljudet av gräsklippare.

Chuck fick vara med på ett hörn, bara för att han är super calienteeee.

En halvkopp kaffe, två tunga IKEAväskor fyllda med tvätt och en lång powerwalk senare sitter jag här. När jag är klar med resten av mina hushållssysslor rymmer jag till stan för att klappa på Matthew Williamsons kollektion för H&M. Bara klappa på kreationerna och kanske dricka en Frapino mocha i solen med Merso.



We buy our way out of jail, but we can't buy freedom
We'll buy a lot of clothes when we don't really need em'
Things we buy to cover up what's inside
Cause they make us hate ourself and love they wealth

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0