< Till bloggens startsida

..I STAY FRESH LIKE I'M WRAPPED IN PLASTIC


Goddag

Jag kan hamra och njuter av att få pennor i vänsterögat.

Gårdagens resultat.

Stolen var väldans låg, okeey?

Bivax et syntetvax [bild tagen av Vargen].

En oljelampa som jag glömde att gnugga på.

Att pröva billiga brillmups kan vara roande.

En fin ask.

Någon ville ha för och efter bilder på mitt pimpade krypin. Kan ju meddela att dessa bilder inte kommer att publiceras här. Private shh. Idag har vi kletat med vax på dukar, imorgon ska vi doppa dem i grytan. Det kommer inte att bli vaxdukar, nej. Utan fina mönster på tyget. Snart ska några klassisar och jag baka kaka, därefter äta upp den till en förhoppningsvis bra film. Vi ska hålla till i A-salen, alltså en sal med projektor och stela stolar. Bra bild ska man inte klaga på. Ge mig ett yäiy?! Yäiy!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0