< Till bloggens startsida

HE IS 2 COOL 2 HOLD, YET 2 HOT 2 HANDLE


Godkväll

Jag kan tvätta skor och njuter av att se på när småpojkar tacklas ner.









Bilder 1,2,3 - 090712. 4,5 - 090713. Resten är från idag

*knackar på skärmen* HallåHallå?! Bra. Ni är där. Jag är.. eh här. Innan jag kryper ner i den stora goa och påbörjar räknandet av får ger jag er uppdateringar om denna soliga dag som precis passerat. I dagens ära har jag skaffat mig en bonnebränna på en av Hedens läktare. Där satt jag med Fanny+familj, Therese och fler småsvettandes människor. Lagomt trångt och lagomt sexigt. Hela bunten hade samlats för skåda lamkötten som sprang runt och tog emot gulakort. När mactherna var över  tog jag mina svettiga knäveck och reste mig. Mötte 91:an, för att bli rånad på pengar och islatte. Sedan tog vi bussen hem till betongen igen, ljuva Frölunda. Här har jag spenderat mig tid med att läsa, promenera, leka fotograf på gatan och göra goda glass/kaffedrinks. Det där sista nämnde kan ni får recept på imorgon, gawd i'm good. Bara improviserade ihop något slaskigt som resulterade i något smaskigt. Nä, nu vill fingrarna vila och tagentbordet ber mig att kliva undan. Kan ju inte undvika deras röster, sånt gör man bara inte. Hähä.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
tess

mumms jööh!

2009-07-16 @ 07:56:58
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Evelina

tess: yesssiiiir!

2009-07-16 @ 11:46:22
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0