< Till bloggens startsida

BAD 2 DI BONE


Goddag

Jag kan signera underarmar och njuter av att snubbla på mattkanter.


DramaBaba @ work.

Lindsay posers

Så här skyddar man plattat hår, på Olindas sätt.

En flicka ståendes på en matta

Du är inte i närheten av din nostipp, bara så att du vet.

Vogueing?

Min fredag började med en äggmiddag med Ägghuvvet i Partille, ägg och potatisklyftor stod på menyn. Efter vi svalt(och sköljt) ner maten började dans-nerven rycka till som ett kaninbo. Åtgärd? Rumpskakeri, ofc. Detta gjordes på Boulevards scen och Bryggeriets överbefolkade dansgolv som Kissekattens medmänniskor värmt upp åt oss. Vi blev återigen påminda om varför vi slutade klättra i BLVDS trappor. Fastän jag måste medge att det är apintressant att stå och undersöka knattarnas beteende på stället. Mhm. Vi fick för oss att vi skulle jiddra med männen under parasollen(2 spice things up), vilket resultera i att vi fick stämpeln som ett gift tvillingspar. Anna, bestäm dig nästa gång om vi ska spela tvillingar eller ett gift par, lite lättare om historierna stämmer överens någorlunda. Sedan att du var 20 år och jag endast 14 år var inte heller så värst övertygande med tanke på att vi var från samma ägg. Truly an egghead. Vad denna afton har att erbjuda.. antar jag att tiden får avgöra.

- SWEET DUDE!
- Ain't no dude, but i'll sure take the sweets
- Hö?
- Du hörde mig!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
anna

jag fattar inte varför jag sa att vi va gifta. Vi hade ju bestämt innan att vi skulle köra på tvillingar. Å sen fattar jag inte varför jag ändra till tvillingar när jag redan hade sagt gifta. Varför liksom inte bara köra på gifta då? Anyway d va ju grymt för dm gick ju fete på det

2009-06-13 @ 23:57:52
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Sandriic

Gullet - hur får du dina ögonfransar så böjda - speciellt mascara eller hur gör du??!! Puss

2009-06-14 @ 21:15:54
URL: http://sandriic.blogspot.com
Evelina

anna: vet inte riktigt hur du tänkte där, om du nu ens tänkte! speciellt farahgoui

2009-06-14 @ 22:48:47
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Evelina

sandra: dem är väl normal böjda.. som allas, elr? Jag använder Aco Volume Mascara/black. eftersom jag har gör känsliga fransar.. jag böjer dem aldrig, då klipps dem av där jag böjt. not väry näjs. jag gissar på att jag fått in tekniken me borsten, tog några år att få pli på dem långisarna! zic-zacar från roten uppåt, sedan lite extra på topparna. et voila!

2009-06-14 @ 22:52:46
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0