< Till bloggens startsida

KEEP HIM STARVING


Godkväll

Jag kan blinka och njuter av att hoppa över överdrivet höga staket.






Harper's Bazaar. Den där herr Westwick är something allright.

Vi kör en tillbaka blick på helgen som snart passerat helt, shall we? Eh, ni har inget val. Relax/leanback och spärra upp ögonen.

Min fredag, vår midsommar började med en ordentlig sovmorgon och ett apglatt humör. Lite senare drog jag med 91:an på kransjakt, också kallat blomplockning. Vi lämnade den silldoftande sillaburken snustorra. Försökte lära denne hur man använder sina händer för att skapa vackra ting, det gick så där. Jag hann skapa en 10-poängs-krans till mamma på den tiden Amanda hann pilla fram ett "charmigt" diadem till pappa. Vi kom hem dyngsura eftersom vi stött på Regnet, han var varken trevlig eller uppfriskande ska jag säga er. Efter vi skakat av oss det våta och klätt oss varma var det dags för middag. Massa gottigheter. Jag tror inte jag behöver påminna er om vad som fanns på bordet. Samma undebara skit, vartenda jävla år. Så snabbt som jag harklat ner jordgubbarna klädde jag mig fint för att springa på kalas med gubbarna. Årets sommardag firades i Backa hos Lucky Luc, Lucas. Trevlig stämning, mindre trevlig stämning, mycket dans, mycket saft, goa människor, goa lekar, goa abs, goa utmaningar. Denna midsommarafton avslutades då nästa dag av stillhet påbörjades, då Ägget och jag smög iväg från pojkarna i Bellevue.

Min lördag. Jag gjorde förmodligen samma sak som du som sitter och läser detta gjorde. Bara andades. Typ. Senare mot kvällen blev jag väldans uttråkad och bestämde mig för att fortsätta dra mina andetag i Majorna. I Majorna hos SuperFanny och Fortes. I soffan softade vi till gamla SATC-avsnitt till ljudet av te-slörpande. Girly? Jag vet. Men för er som inte visste det så.. är jag faktiskt tjej.

Min söndag har legat i samma tempo som gårdagen men ett kyrkbesök stod planerat på schemat (här frågar någon för sig själv: vad gjorde DU .. DÄR?!) Jag var på gudtjänst, minsann. Det behövdes. Inte för att antalet synder var högre denna fredag jämnfört med alla andra fredagar på året, utan för att det behövdes(här gormar någon för sig själv: YEAH RIGHT!). Men så ligger det till. Hoppas ni trogna läsare haft en lika själ-sjungade helg som jag, ni andra.. skiter jag fanimej i. Nä, nu ljög jag.. hoppas detsamma för er också.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0