< Till bloggens startsida

STEF: THE OLD SHH IS THE NEW NEW


Godnatt

Jag kan få bananer kastade på mig och njuter av att badda på med aloe vera.

Jag försökte se söt ut, ta kort och cykla samtidigt till badet. Det gick så där.

Fortes.

This ass and this ass.

Lite glada var vi nog?

Jag slickade i mig glass.

Det var tydligen gott.

En glass och plusmeny på det?

Sängkammarblicken, haa Hero ?

Min högra knäskål var blyg

Tyvärr mina småtroll så har jag lämnar skriveriet i sillaburken för stranden, like urrday. Man ska då inte ta strålarna förgivet i detta land, så se nu till att fixa fram den där sexiga första gradens brännskada*!Yesiiiiiiiir!

* Första gradens brännskada är ytlig. Huden är röd, svullen och öm. Du känner en brännande sveda. Oförsiktigt solande är en vanlig orsak.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Stef

Hahahaha niiiice :D Lycka till me brännskadorna ;)

2009-06-30 @ 00:44:30
Evelina

stefano: detsamma,bruuur :]

2009-06-30 @ 11:13:16
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0