< Till bloggens startsida

JR GOING


Goddag

Jag kan bära småbarn och njuter av att få fetaost i ögat.

Foto: Okänd

Ett snabbt hej och updates om gårkvällens aktiviteter. Mersia, ni vet flickebarnet som vi trodde var döpt till Messias från början? Well den flickan och jag drack islatte hos Frank's igår. Vi pratade mode, sommarromanser, politik, religion och utbytte livshistorier mellan (ca.)20.00-22.00. Efter detta hoppade jag på vagnen till Backaplan för att säga chiiingchoong till Apan, hon mötte mig utanför jobbet.. eller ah jag gick in i henne, bokstavligt talat. Skrämm mig inte så där igen tack, är van vid att se dig stå och se söt ut inne på MC inte utanför. Några minuter senare pussade jag Apan godkväll och slängde mig in i vagnen, slutdestination: Hagakyrkan. Hälsa på den ny värvde BBCmedlemmen, därefter tufftuff hem till sängs. Jag borde få pris hos Västtrafik, jag är er trogen.

- Ehm, du råkar inte ha tugummi på dig?
- Hö? Aha, nää tyvärr. Fick det av en vän så..
- Aha, ok. Ska nämligen träffa mitt ex o så..
- Oh, ok. Ge mig ett smakprov då, så ska vi se om du kommer undan med doften?
- Hö?*lyfter på ögonbrynen*
- Haha asså andas på mig..
- Åh! Aha. Haha*andas i mitt ansikte*
- :O
- Men va, vad?
- Euuww...
- Oj äre cigg o öl lukt, eller?
- Hahaha, nej dåå du klarar dig just fine!
- Okej, tack :) *pustar ut*, aja men ha en fortsatt trevlig kväll och .. tack!
- Mihihi, det är lugnt. Detsamma!

Just another ODD moment in my life..

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0