< Till bloggens startsida

NO CHAINS 2 UNLOCK, SO FREE 2 DO WHAT SHE WANTS


Goddag

Jag kan plocka valsedlar och njuter av att se på när andra flickor snubblar.

Låt mig presentera superflickorna - Richgirl!
Typ hej Beyonce, Kelly Rowland, J.Lo och Nicole Scherzinger?


Klumpen som satt sig som en snigel i strupen har smält bort. Jag ska med till Halmstad 09 efter några om och men. God is good y'all, god is good! DramaBaba är ganska good hon med. Landslaget däremot, är allt utom det. Vågade ju inte ens kolla klart på hela matchen igår, mina svenne-nerver tål inte sådana pinsamheter. Usch, ja. Nu blev det lite deppigt här, vad sägs om helgens roligheter istället? Låter bra tycker jag. Jag röstade idag, för första gången ever! Känner mig som en vuxen man och ja det betyder att det känns gött. Åh så såg vi Elefant spela live i fredags, det kändes ganska gött det med. Snubben med rap-micken får 5/5 toast, hans Bape+G-Shock klocka får samma betyg.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
anna

oj vilka 90tals vibbar jag fick av det där, typ TLC

2009-06-07 @ 18:27:45
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Evelina

anna: eller hur? om man "youtuba"(yup, dats a word) var det just TLC, Dream och DC som var liknande klipp. me like!

2009-06-07 @ 22:29:27
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0