< Till bloggens startsida

MIC TERROR AND PIMPLE TERROR


Goddag

Jag kan kalla mig själv för hantverkare och njuter av att smula sönder bröd.



Foto: Bruno Dayan

Lille cameran har inte följt med på mina senaste äventyr. Since i raped my own face för någon dag sedan med en för grov peeling, därav inga pics på skadorna. Sådana småsaker som piskar sönder mitt självförtroende något(ytligt-jag vet), svackor på den skalan har vi väl alla. Eller ah, kanske inte Kanye  West och Paris Hilton.. men resten av jordens befolkning. Men nu är nyllet på bättringsväg och fick lite god feedback om min framtid igår så nu är jag tillbaks. Det blir ingen Malmö för min del, enligt dem där nere suger jag hårdare än dem lättklädda damerna vid Rosenlund. Enligt dem där uppe, strax utanför Nyköping är jag bäst. Därför flyttar jag upp dit i augusti månad och fortsätter att göra det jag är bäst på. Kanske lära mig något, kanske lära dem något. After all, åker ju dit för att studera textil & design.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Sandric

Jaså, ska du flytta dit??! :( Jag hoppas du verkligen blir en bra designer och gör riktigt snygga kläder och öppnar upp eget sedan!!!

2009-06-19 @ 16:17:39
URL: http://sandriic.blogspot.se
Evelina

sandra: hahaha. hm. long way 2 go. men det kan vi hoppas på, låter som en väldigt bra idé mami!

2009-06-20 @ 14:10:10
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0