< Till bloggens startsida

MY GLORY


Goddag

Jag kan skriva på mer än ett språk och njuter av att spraya mitt nackhår.

Jag och mina blonda bodyguards

- Meeeeeh!

- Såjaaa!

- Licky licky!


ChubbyChasers, where ya at?  [090530]

Menat att jag ska spola tillbaks till torsdagen och knappa fram vad jag haft för mig enda sedan dess. Känner dock att det kommer bli ett evighets inlägg så vi summerar dag för dag(ord för ord), lättare för både er och mig.

Torsdag:
Någon tog sovmorgon, eftersom denne inte skulle vara vid A-huset förrän vid 13.00
Någon glittrade
Någon grät glädjetårar
Någon var stolt
Någon gapa till full hals, helt rätt Ms Fisherman's friend
Någon bytte om till kvällens freakum dress
Någon kammade håret
Någon mötte upp några godingar på Vasa Victoria
Någon stannade inte alls för länge där och började halkan mot Parkan med Mr T som stödkompis
Någon intog dansgolvet
Någon fick pojkarna på scenen att tappa kläderna
Någon lekte kurragömma bakom ridån
Någon tracka DJn och mannen i båset kunde inte bry sig mindre om mina önskemål
Någon fick bråttom iväg
Någon lovade något som hon visste inte skulle hållas
Någon halvsov på Greenwich tills morgonvagnen började tuffa
Någon dansade på Greenwich ganska så stabila bord
Någon såg solen stiga upp mot vackra Vasa-hus
Någon kom hem strax innan någons fader skulle upp till jobbet

Fredag:
Började dagen med lite spring på stan med min älskade 91:a. Inne på H&M roffade jag åt mig (just trow it in the bag (8) haha) N*E*R*Ds Fashion Against Aids linne, super kuwakilicious 98kr! Jag satte på mig den rosa skönheten och ett par matchande chucks, superfly i know. Fastän det kanske inte var den bästa utstyrseln för ett resturangbesök, men äh!
På Jensen's Böfhus käkade jag en ganska så knaprig kycklingspett, med husets apgoda sås till!( Apan, hur god var den inte liksom?) Sedan fick trollen för sig att vi skulle fortsätta kvällen hos Chez Amis, det lät som en bra idé så detta gjorde vi. Där träffade vi på resten av skogens varelser och ja vi lyckades få lite rumpskak på stället. Efter besöket och lite velande mellan Vasas smågator tog jag 1:an hemmåt.

Lördag:
Chillade hela dagen, läste boken som bör läsas av alla(förrutom Bibeln) Rötter. Dumt av mig att läsa den på svenska, när jag kunde valt finska. Eller engelska. Finns i vårat lilla bibliotek här hemma, kom och låna vettja! Books 4 favors. Grr. Närmare mot kvällen tog jag bussen upp förbi moskén till Apan, där satt tre fruntimmer och såg på när jag käkade min tonfisksallad. Tuna, chicken of the sea. Mums. När vi gjort oss redo inför kalaset i Torslanda, packade vi kappsäcken och skynda tillbaks till busshållplatsen. Motsatt riktning, denna gång. Hos Coffe spelade vi kort, tog barnförbjudna bilder och hade fredsmöte i tvättstugan. Coffe såg superslim ut och gjorde min hungrig på annanaspulver. När kvällen var slut, hann vi till bussen som vi inte skulle ta. Hem kom jag, ca. två timmar senare.

Söndag:
Inget dopp men chips utan dipp, gifflar och körv bjöds det på vid Fiskebäck. Eller ah, vi hade med oss det mesta men ni kopplar. Min rumpa fick leka Apans huvudkudde och solen var väldans göttig, änna.

Dagarna blev allt kortare och kortare i texten ser jag nu, kanske beror på att jag borde gå ut och springa av mig morgonkaffet innan jag sätter mig här. Grattis till dig, käre läsare som lyckats ta dig enda ner hit. Genom min skit. Mad props. I'm out!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
ida

hahahahahahahahaha tjockis bilden, ja döööör påriktigt, ser ut som ja smäller vilken sekund som helst :O:O helt sick... HAHAHAHAHAHA. ge mig alla bilder..



åh ja säger bara en sak till...



FAVORIIIIIIIIIIIIIIIIIIT SÅÅÅÅÅÅS!! <3<3<3<3<3<

2009-06-03 @ 00:13:42
URL: http://idaaas.blogg.se/
ida

hahahahahahahahaha tjockis bilden, ja döööör påriktigt, ser ut som ja smäller vilken sekund som helst :O:O helt sick... HAHAHAHAHAHA. ge mig alla bilder..



åh ja säger bara en sak till...



FAVORIIIIIIIIIIIIIIIIIIT SÅÅÅÅÅÅS!! <3<3<3<3<3<

2009-06-03 @ 00:14:20
URL: http://idaaas.blogg.se/
Evelina

ida: säcci as biggies, ain't we sugah?! sås i min mun m m m

2009-06-03 @ 19:17:51
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0