< Till bloggens startsida

ARE NASTIER THAN NASIR JONES WAS


Goddag

Jag kan singla slant och njuter av att dricka iskallt vatten innan läggdags.

Kickar igång dagen med ögongodis från LV. Bilder: Style

Jag tänker inte inte kommentera vädret, för det råkar alltid bli snö eller snuskslask dagen därpå när jag gör det. Jag säger istället: Vilket väder vi har idag! Nu kan inte mannen från ovan klaga på att jag underskattat hans skapelser eller dylikt. Eftersom jag formulerat mig på rätt sätt. Jag hoppas bara att det håller i sig hela dagen, jag vill ju så gärna inviga mina nya bågar. Apsnygga verkligen! Nä nu måste jag kråla mig in i duschen så jag är någorlunda fräsch inför glassandet på stan med ingen mindre än Apan.


Något mer ätbart ögongodis. Jag som trodde fashionistas levde på luft.



Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0