< Till bloggens startsida

BALLAD OF A DEAD SOULJA


Goddag

Jag kan dans-battla framför MC och njuter av att sätta bollarna i hålet.


Foto: Jimmy Backius. Modell: C. Winberg

Mitt upp mailandet, hårfixandet och telefonsnacket kom jag att tänka på gårdagen. Det var en ganska trevlig dag. Min tisdag började med ett biffigt möte hos AMS därefter tog jag sjuan in till Centralen, till lilla Espresso House. Där satt två söta nötter och tjattra, jag joinade dem med en chailatte(jag vet, förvånande nog ingen cappuchino). På ställets högsta stolar satt vi en stund, jag försökte svälja ner min creamcheesebagel och se nöjd ut samtidigt. Det gick sådär. Sedan blev det lite spring i Nordstan efter ett par brillor till Tess. Mission: completed. Strax därpå tog jag bussen hemmåt, chilla en stund på rummet.. plötsligt var det dags för mig att att plocka upp Apan som lovat. Det blev ingen uppplockning. Istället satte vi oss i Finnens bil och cruisa tills vi bestämt oss för att spela biljard. Kvillesbiljard? Om jag ägde? OM jag ägde? Jag råkar alltid vara bra på saker som jag aldrig gjort innan, alltså biljard på ett riktigt sånt ställe inte Tyrolens pooltable. Det räknas inte. Och ja, det var ren nybörjar-skicklighet (long-ass-word)! Jag och Apan råkade vara dem enda vaginorna (inget snusk, det är ett vackert ord.. va stolt!) på stället, Champions League kväll. Kul. Faktiskt. Nu ska jag återgå till whatever i was doin before, till sällskap har jag Tupacs dikter strömmandes ur högtalarna.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0