< Till bloggens startsida

WELCOME TO THE HEARTBREAK

Godkväll

Jag kan skala bananer och njuter av trampa på halvätna fruktkolor.


This is pure perfection.

Min lördag inleddes med en solig stadspromenad med den nya götebörgarn', två lattes tillhands ofc. Glassigt värre! Efter mysstunden tog jag farväl till mitt sällskap och hoppade på bussen mot Fyrktorget. Skulle nämligen käka tacos en bit från Fyrken, hos Apan. Där satt vi småsöta flickor och slickade på våra ost-tortillas till ljudet av MTV. Emellan vår djupa diskussioner om allt mellan himmel&jord klunkade vi i oss Eldorado's guacamole. Den smakade inte guacamole direkt, helt ärligt undrar jag nu i efterhand om den ens innehöll någon avokado alls. Well well, något grönt och såsigt var det iallafall. Under måltiden blev Apan kontakad av några MC-ppl som vill kidnappa oss till Backa. Till Blåklintsgatan ganska exakt, där väntade några sköna grabbs på att bli utklassade i frågesport. Båda mina lag vann(Ida, in ur face!), hähä. Tyckte att jag kände igen området runt huset vi chillade i mycket väl, för väl. Nämen klart bäst fan att det var mitt gamla hood, bodde på Rödklintsgatan i mina yngre dar. Lite hemskt att dem byggt över ängen som jag brukade tralla på under sommartid som liten(läs: är fortfarande liten, men yngre dårå), ängen är numer övertäckt med både betongsmark och hus. Buhu. Min söndag har spenderats med Blomman och DramaBaba, fast på olika håll/tider. Kaffe & tjööt är gööött. Nu är det dags för avsnitt 13 av The City, can't wait!




Vogue Paris

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0