< Till bloggens startsida

THEY FORGOT 2 BRING ME A YELLOW BABY, GAH!


Godkväll

Jag kan snubbla på duschpallar och njuter av att ha blackouts.


Gissa degen?

Gissa handen?

Gissa vart nacken tog vägen?



Bild tagen strax innan jag gick i helgs-ide.

Veckorna har passerat som en flaggstång i storm (tar cred för liknelsen, ja). Jag har dragit åt mig någon form av influensa sägs det, eller det säger mina människor. Vad för influensa, är dock fortfarande oklart. Dem sa något om svininfluensan, hmm.. har ni hört talas om något sådant? Skyll inte på fläsket, skyll aldrig på fläsket säger jag! Vad är det nu mediapojkarna hittat på för skojj dem kan tjäna pengar på? Nä, hos mig är det nog bara en massa snorsekret som täppt till ända ut i öronen och lite host på det. Inte någon jefla baconfeber här inte. Nog om sjukdom och mer om min hemkomst. Redan på fredag är jag tillbaks i mitt älskade Göteborg, då ska ni allt få se på topp hemligamöten. Eller inte ni, men jag. HaaHaa! Ett fruntimmer från Marocco fyller visst år och några apor har lyckats ta sig inom svenska gränser.. detta måste såklart utforskas av Dr Evil-ina herself.

Piz!/ Evelina


Kommentarer
Elena

Krya på dig och ha en happy time i gbg!

2009-11-18 @ 11:11:56
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
dessi

vad gör ni med leran egentligen

2009-11-18 @ 15:59:16
URL: http://dressidessi.blogg.se/
Evelina

dessi: äter .. (A)skulptera kan man jue också.. faktiskt.

2009-11-18 @ 20:50:26
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0