< Till bloggens startsida

HOOLIGANS AND VULTURES


Goddag

Jag kan klia mig i ögat och njuter av att  bli diskriminerad.




Skönsång

Syster stämmer in

[091102]

Tåget tar mig hem vid 18.00 ikväll, med X2000 tar det endast ca. 2 tim. Det är la bättre än 5-6 timmar, inte sant? Gö' bra! Tills dess ska jag hinna packa lite, duscha, kanske klä på mig, äta middag med familja och lyssna mer på Keri Hilsons debutalbum. Ovanför ser ni bilder från gårdagen då det blev huligan-jakt (AIK, fifan.) runt centrum, shoe shopping, gratis kaffe hos Franks's sötaste fika-kärring Ana och senare bjöds det på gossip n TC-bulle hos DramaBaba.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Elena

haha! snygga bilder =)

2009-11-06 @ 18:24:53
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0