< Till bloggens startsida

TRUE SAVAGE


Godkväll

Jag kan förstöra redan så trasiga mattor och njuter av att gnaga på paprikor.

Underksatta inte den minikreation, den tog en evighet att göra.

07.34 visade mitt ur, Åsa hållplats> Katrineholm C > Göteborg C,yäiy.

ÅH, Haga är så fint.. speciellt nu när det är julpimpat.

FAN va' bra bild på Lynn, läskig bild på mig och ett stinky-face från Amanda.

Shake your face: 1


Shake your face: 2

Shake your face: 3

Ingen vet

Jag, Elin & Maro @ Greenwich

Misslyckat

Lyckat?

Något som ser ut som Redbullsdrickande tomte-möss, NKs tjusiga julskyltning.

En nygrillad Apa, en som jagar lejon , en SuperFanny och en Pôlse tack!

Jag & Nadia, skål och välkommen.. hatfras nummer ett.

Ida och Snemunnen.

Seså, spana lite bilder från Göteborg medans jag springer till tvättstugan min!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0