< Till bloggens startsida

FIRST


Godkväll

Jag kan boxa barn med väskan och njuter av att bränna örat med plattången.


[091129]

Hejja gråskalan liksom! Jamen så känns la allas söndagar ibland, vare sig det är första advent eller inte? Får se om pepparkakor och CAPPUCHINO hjälper mot hänglocken (ögonlocken that is), sådant är bra för själen har jag hört. Annars var spelningen igår allt utom gnällig, oj va' bra dem var! Två helgalna flicke-band, hejja dem. Annars är min blingkini sydd av en gammal urtvättad tisha och the-never-ending-skirt är från Myrorna. Tänkte få in det lite diskret i texten, gick inte så bra ser jag nu *awkward*. Oh well, mina fingrar är tillbaks på tagenterna iallafall.. alltid något!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0