< Till bloggens startsida

HELL HATH NO FURY


Godkväll

Jag kan damma rör och njuter av att tugga på mjölklumpar.


Jag ger er här två pågående fritidsprojekt: har planer på att gör om en lång skinnkjol (med världens snyggaste linning i midjan) till en pennkjol och med tyget som blir över sy till mig en liten kuvertväska. Håller på med en bling-kini (hähä) att ha under baslinnen, har sytt grunden (tog tio min, dämn i'm gööd) så nu ska den smyckas med en miljon paljetter. Inte en miljon, men det kommer att kännas som det. Jag vet detta för att jag sytt me paljetter en gång innan *uuuuh*. Nu hör jag någon gnälla från dagrummet, konsert kanske? Måste gå och kolla ..

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0