< Till bloggens startsida

RUN RUN RUN RUN


Goddag

Jag kan balansera koppar på min stjärt och njuter av att bli bjuden på toast.


@ Chez Amis [091031]

Just nu har jag ungefär en halvtimme tillgodo till att försöka knappa in något om mitt undebara höstlov. Hmm. Eller vi gör så här istället. Jag ger er en massa ord (och osammanhängande meningar), med dessa ska ni lyckas måla upp er egen bild om hur lovet har sett ut. Man får faktiskt lov att ha hjärngympa på sabbatsdagen. Let's go!

Chinesefood. Jurassic Park flyttar in på Valand. Club Devines högtalare är verkligen hållbara. Chez Amis. Mörka fester i Kortedala. Cappuchino i överflöd. Ris & kyckling. Kött. Lite mer kött. Blåslagna knän i Rappedalen. Not so hela nylostrumpbyxor. Kvällspromenader i fagra Frölunda. Kärringgrillen, baby baby. Brushän före mushän. Att vara rakt på sak. Det regnar ketchup. Att ringa och störa människor under arbetstid. Att uppmana Romeo att hoppa från 8:de våningen. Paljetter. Lite mer paljetter. Att kunna koppla bort "gårdssvenskan" inför möten. Rispudding. Porrankan kan flyga. Vasaplatsen i hösttid. Secondhandbutiker. Haga i hösttid. Enuff wif ze bläm,allright. Vänner. Lite mer vänner. Familj. Piercings. Snea fötter. Att träffa på Sponge Bob och drottningen Sylvia samtidigt på vagnen. Hustla. Bli hustlad. Dansa, dansa, dansa. Missa vagnar. Äta kanelbulle på Drottningstorget med bara ben.

Det här gick betydligt snabbare än en halvtimme, damn i'm good. Hähä. Nu blir blir det biljettbokning till Katrineholm C och spring på stan med syster.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0