< Till bloggens startsida

STOCKROOM


Goddag

Jag kan grilla klänningar i torktumlaren och njuter av att stänga böcker.

Underlig människa till vänster, mindre underlig människa till höger.

SnelaDela a.k.a Dr Smmex

*krax krax*






[091109]

Kanske skriver jag idag, kanske imorgon. Vem är du, vem är jag, levande charader *finskbrytning*. Just nu känner jag för att väva, som den kärring jag är. Så snart så beger jag mig till sysalen. Dagens dag har iallafall spenderats i något förvaringsställe i NYköping, där fick vi klappa på en massa gamla godingar. Plocka med oss lite inspiration från the good old days, då Christoffer fortfarande var ung. Vi pilla på det mesta.. så länge vi använde dem feltvättade handskarna såklart. Kläder, kläder, kläder och annat mindre intressant från tidigare seklen. En mycket givande och rolig vistelse. Ovan ser ni vackra smakprov från denna trip.

Piz!/ Evelina


Kommentarer
Elena

oo värsta fräcka grejer juh.

2009-11-10 @ 10:17:26
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Evelina

elena: oja, like heaven on earth.p.hilton röst

2009-11-10 @ 18:47:23
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0