< Till bloggens startsida

ABSTINENCE


Är det här man ska berätta saker? Är det i detta fält man ska skriva vad man gör, vad man känner, vad man åt till lunch, vad man borde göra och vem man tänker på innan man går & lägger sig? Är det här man ska kladda ner onödiga texter för att ragga komplimanger och få förståelse från helt okända människor? Är det här jag ska försöka inspirera  andra människor? Det är alltså här jag ska tala om för er att jag nu är tillbaks på skolan i Sköldinge och att jag tog med mig våren upp hit från Göteborg. Att vi kan sitta och chilla på vår altan utan att tappa känseln i tårna, matter of fact det är väldans behagligt att sitta ute. Att det är dags för slutspurten på Åsa Folkhögskola för min del och jag tänker arbeta röven av mig dem kommande månaderna för att få fram något som kommer att visas på en sån där catwalk. Yes, nu har jag lyckats stilla skriv abstinensen och ge er en bild av mitt nu.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0