< Till bloggens startsida

JUST GET BACK UP WHEN IT KNOCKS U DOWN


Goddag

Jag kan glädjas åt andras framgång och njuter av att tugga på gips.




[100303]

- Du ser ut som att vara tagen ur en 80-tals rulle! Man tackar, jag siktar inte direkt in mig på något speciellt deccenium i mina utstyrslar men jag hamnar alltid på 80-talet. Hoho. Jag råkar vara inne i en period fylld av axlar dessutom, it's all about the shoulders baby! Min symaskin är tillbaks från sjukan och är helt friskis. Så nu har jag fått börja smeka på den som man ska. Sakta men säkert blir jag klar med riktiga klädesplagg! Jag kan typ sy nu, yäiy! Ovan ser ni den där bäbiströjan som alla i klassen skulle sy för att öva trikå-sömmar (sömmar i stretchiga tyger). Jag kanske var lite över ambitiös (i'm so ambitious, lala) med min fula fluga och snygga (ACK SÅ SNYGGA!) Mr.Williams tryck. Vem ska ha på sig den där lilla knas grejjen tänker ni? Ingen säger jag. Eller kanske ett väldigt maskulint flickebarn eller en pojke som gillar att leka med dockor? Ovan ser ni också ett 3-minuters långt projekt jag både påbörjade och avslutade duktigt i gårkväll. 2hand knappar gillas säger jag bara. Imorgon får ni se resultat, ni som inte kan hitta någon bättre underhållning på kvällarna än att läsa min skit. Min skit= MY SHIT= GOOD SHH.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Nadia

Uhh like your converse baby! Gullig tröja också :)

2010-03-03 @ 23:05:41
URL: http://fortes.blogg.se/
ida

haha bra att tar order från din bigsis aldrig sluta blogga för här har du nörden som aldrig slutar läsa din skit :]

2010-03-04 @ 12:04:39
URL: http://idaaas.blogg.se/
Evelina

nadia: jag med haha! fatta att mina andra svarta höga cons fortfarande är spårlöst försvunna, dem nya låga får fill up the empty space of sorrow! mähä. tack du, tack du!

2010-03-04 @ 17:31:07
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Evelina

ida: naaawe B-] kan inte lova ngt, men men haha

2010-03-04 @ 17:31:51
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0