< Till bloggens startsida

APRIL'S FOOL


Goddag

Jag kan cykla och njuter av att rabbla upp Arbetsförmedlingens nackdelar.

Foto: Okänd

Magen morrar och jag har nästan saknat ljudet av hungern.. jag blev så mätt efter sushin igår, har typ inte käkat sen dess. Det får det bli ändring på, nudlar till lunch kanske? Det kan ju t.om. jag tillaga som är köks-handikappad. Lunchfrukost blir det visst. Efter måltiden åker jag och möter upp DramaBaba, vi ska glassa i Slottskogen. Vem bangar inte simhallen för en promenad i solen, liksom? Not moi.

Grattis till älskade Ana som fyller tjugan idag, hoppas du får en underbar dag!




Foto: Roberto Kusterle

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0