< Till bloggens startsida

EASTER SATURDAY


Goddag

Jag kan grimasera med mina hakor och njuter av att klappa händerna.


Glad Påsk på er, era fiskar. Se nu till att fira denna helg med kyrkbesök och kalasfirande tillsammans med familjen! Ät godis tills ni spyr, eller ät godis och spy därefter upp gojjset. När ni spyr upp det, kan ju passa på att dela med er till syskonen också. Som bäbisfåglarna gör. Vet inte riktigt vilken ordning ni kör på, men kör på! Allt är tillåtet, så länge ni njuter av snaskandet! Själv sitter jag och väntar in påskmåltiden efter en god sol-promenad runt Saltholmen. Vi får hoppas på att jag kommer i kvällens partyfodral iallafall, jag menar efter allt det goda runt bordet. Saknar dock syster Affe och broder Stoffe vid bordet i år.. lite trist. Å andra sidan, mer mat till mig och det andra mellanbarnet. Yeah!


Jag har gått och kärat ner mig i ryggurringningar, kolla så fint det är på Natalie Joos.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0