< Till bloggens startsida

ELECTRIK RED


Goddag

Jag kan plocka gräs och njuter av att nysa ikapp med främmande människor.

Åh fluffet!

Ska snart kila ut en sväng i solen men innan dess.. hej till er kära läsare! Vad har lilla jag haft för mig denna strålande dag? Hm.. let's see. Jag steg upp strax innan fem, på morgonens arsle that is för att duscha och bege mig till Makeupstudion. Där väntade cirkus fyra timmar i den heta stolen innan jag var redo för glänsandet framför kameran. Och nej det var inte alls lätt att "posa", oavsett hur mycket jag än lärt mig av Tyra kommer jag aldrig känna mig säker ståendes framför en fotograf. Det var mest pinsamt och stelt, men vi får la hoppas på ett bättre resultat än så. För vi vill ju alla att Alexandra ska få fina portfolio bilder, inte sant? Snälla jag som ställer upp för mina vänner sådär! Näh nu ska jag ut och gotta mig, vila upp mig för aftonen kanske.. ikväll ska nämligen favorit Anas b-day firas med rumpskak i city.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0