< Till bloggens startsida

HUNT 4 YOU


Goddag

Jag kan hoppa och njuter av att höra Felix Hergren kommentera losers.



1.Solsken 2.Fanny & Frida 3.Nadia och lille jag 4.Körven! 5.Skål från Ida n Milo

Innan nagellacket kommer på ska ni få lite snicksnack om fredagen. Fredagen min spenderades med städning då solen stod som högst, när den gule mannen var påväg ner bagav jag mig till Slottsskogen. Där skulle några uteliggare samlas för att käka kall-korv. Om man hade tur fick man sin del av filten och hade man riktigt tur fick dessutom en VARM korv med både bröd och ketchup till. Där satt vi ungdomar och frös till ljudet av gormande saft-barn som aldeles rätt fått för mycket av dundersaften. Så mysigt så. Tycker om nu när grillkvällarna kör igång, gött som bara den! Fast tillsammans med grillkvällarna kommer pollen, upptinade hundkablar och fina rabatter fyllda med koavföring. Lucky me som knappt kan andas då pollen kommer på besök, då slipper jag det där andra snusket. Så nu vet ni, när Eve får andnöd då är våren helt klart på g. Don't you just looove springtime?

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Nadia

Weehoo mys med grillning! :)

2009-04-19 @ 22:39:13
URL: http://fortes.blogg.se/
Evelina

nadia: yup, mer sådant tack!

2009-04-20 @ 14:03:43
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0