< Till bloggens startsida

REVENGE


Godkväll

Jag kan hustla garderobiärer och njuter av att hämnas på onda människor.


Jag och Hero [090424]

H och fredagens födelsedagsgrabb [090424]

Lördagens tjuga, slemhanden, Ägget, SuperFanny & Fortes fina ärm [090425]

Team DishBrush äctin' nästy [090425]


Ägget, SuperFanny och Apan [090425]

Den nya chauffören [090425]

Huvudlösa. Ni känner igen klänningen från Anas b-day, right? Apsnygg. [090425]

Ni var inte lättlurade. Nä. Självklart förblir jag blondin. Roligare så. Fredagen var ball men inte galen. Jag och Blomman dansade lite, frös lite, snegla på gamla dateoffers nya fula flings, fick kläder nerduschade av Redbull, fick kläder torkade av kökshandukar och njöt av den inhyrda djns musik. Lördagens firande påbörjades blygt på Tess söta altan, det bjöds på barnaskratt, pälsdjur, hemmagjord tårta(ska så haffa receptet!), maränger och bubbel i glas. När vädret blev något för kyligt för våra bara ben förflyttade vi oss till köksbordet. Efter några tjötfyllda timmar åkte vi in mot Trägårn'. Där stannade vi tills jag tröttnade på musiken, alltså inte för länge. Dem andra forsatte på plats medan jag blev hemkörd. Tack till alla medverkande och tack för diskborsten.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0