< Till bloggens startsida

SPACE


Goddag

Jag kan skriva baklänges och njuter av att sätta på mig örhängen.




1.Jensén & Fortes 2.Piz! 3.Apan, Funny och Fortes 4.B-Day fellas 5.Anna

I lördags var vi bortbjudna till Torslanda på saftkalas. Till Koffes feta crib, i skogen nära Torslandatorg. Pojkarna vars födelsedatum vi firade var Koffe och en viss Robert. 20 respektive 18 år. Dessa siffror tycks alltid firas stort, med dunder och brak. Och nej, denna gång var inget undantag. Mystiska lekar, zippande, dans, toalettbesök, gossip, uppblåsbara offer och nya MC-människor. I kvällens ära bar jag dem nyfunna anclebootsen(ej på bild), Apans midnattssblåa fransblåsa och trassliga halskedjor i guld. Jag hade skojj och kände mig ung igen. Ni vet när man var yngre hade ju alla hemma-lokal fester, så mer sådant tack. Sådant gillas.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0