< Till bloggens startsida

U GOT YOURSELF A JUSTIN BOBBY


Godkväll

Jag kan skjuta med slangbella och njuter av att mosa bananer.

Svart, vitt, klassiskt. Hur fint som helst.

Idag har jag spenderat ungefär fyra timmar i bibban. Vem visste att jag hade en sån koll när det kommer till matte? Hade värsta flytet. Å andra sidan var det matematik för sjundeklassare, but still! Jag är så snäll så som sitter och ser till att minisyrran gör något bra av sina cerfew-timmar. Haha. Stackaren kommer inte friges förrän den 28maj. Senare stack jag och hämtade lite saker från Tess crib som jag glömt kvar, typ min fina diskborste. Den där borsten kommer att förenkla (och förgylla) mina förmiddagar här hemma. En försenad födelsedagspresent, danke. Imorgon ska vi upp tidigt inför roadtripen till Ullared. Har inte varit där på år och dar, så vet inte riktigt vad jag bör förvänta mig. En massa billig skit hoppas jag på iallafall.

Piz!/ Evelina

OBS! uppdaterad:
2009-04-27 @ 22:34:55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0