< Till bloggens startsida

NOT EVERYBODY is REALLY DOIN-it'


Goddag

Jag kan shoppa kastruller och njuter av att vinka glatt till våra turister.

Månen började blöda [090808]

SuperFanny önskade fred på jord [090808]

Hennes storebror var jättegla' [090808]

Jag var prickig . [090808]

Och smått kärleksfull.. [090808]

SuperFanny flög upp på elboxen, man måste ju stila sig med krafterna [090808]

Jag reppade mina och mors landsgrannar [090809]

You gotta coordinate! .. och se till att fångas på bild utan din hals? [090809]

Syster lekte söt i hissen [090809]

Trevlans med helg, döh. Mindre trevlans att kika i kalendern min. Jag flyttar om sex dagar. Oj. Det är ju ganska snart. Så nu måste jag ta vara på tiden som jag har kvar i min hemstad, tillbringa all tid med dem där som lyckats snubbla in under mitt skal. Så snart börjar jag mitt eget liv, min väg. Coolt va'? Klart bäst fan att ni hänger på?! Trodde ni verkligen att ni skulle få slippa mig? Well då trodde ni fel. Följ med mig här som vanligt. Nu ringer min mor i middagsklockan, upp med hakorna et bon appetite!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0