< Till bloggens startsida

NOT OUR TIME


Godkväll

Jag kan skala mina nagelband och njuter av vakna upp till doften av fruktte.

[091221]


Åh jeans hela vägen! Psst, helst i helt olika nyanser! [Chloé & E.Kling]

Yihaaa, jag har haft en helt underbar inledning av lovet och hoppas innerligen att detta håller i sig. Har påriktigt dansat omkring i sköna flats tre kvällar i rad, tors-lördag (fifan, vad mycket roligare det är att festa med chucksen på!!). Jag har hunnit träffa alla mina käraste under denna helg som passerat. Förrutom dans på campus, har Malin firats i en sexig lokal i Kungsbacka, har jag skämts åt Swingfly över det kassa ljudet på Parkens nedre dangsgolv, kanske hittat årets nyårsfodral och fikat några gånger (en extra fin gång med min Blomma!). Jag som seriöst trodde att min vistelse här skulle vara någon form av rehab när det kommer till mitt kaffe missbruk. Hell nah, coffee allday long baby!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Maria

och mer skre bli :)

2009-12-22 @ 12:36:28
URL: http://mariabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0