< Till bloggens startsida

U CAN'T JUST WALK OUT OF A DRIVE-IN ?!


Goddag

Jag kan tjuva grus och njuter av att käka wokadegrönsaker i brunsås.

O så kom äntligen mitt vita nittbälte till användning en andra gång, yes!

Not quilty!


Min date hade "klirrat" en Impala med registreringsbevis och avgaser!

RED LADIES



[091203]

Tada! Dansarna slog på stort när det var dags för deras cafékväll. Dem byggde en drive-in bio, bjöd på popcorn + saft, dansuppvisning tajmat med dansscener ur Grease som var filmen som visades. Temat var självklart det glamorösa (Vargens fina ordval) 50-talet!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Nadia

Sweetie ville bara meddela att min mobil har blivit stulen så du kan inte nå mej på ett litet tag, och där fick du även svar på vad som hänt om du fått massa skumma sms från idioterna med sjukt tråkigt liv :(

2009-12-06 @ 07:10:35
URL: http://fortes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0