< Till bloggens startsida

I FIGHT THE TEMPTATION 2 RIP THE HEART FROM UR CHEST


Godkväll

Jag kan glömma trosor i tvättstugan och njuter av att sitta fel på stolar.


Dem flesta tycker nog helsvart är boooring, jag tillhör inte dem flesta. BAAH!

Adela agerar bitterkärring

Samara + Apoliva-flickan= barnätande psycho

Alexander Rybak var i huset

Adela blev superstar och ägde skiten ur alla på scen i söndags. I deras revy @ Inferno. Apoliva-flickan är så fett läskig, jag förstår inte hur människorna bakom den idéen trodde att reklamen skulle locka kunder? Fast den fick ju publicitet iallafall och all sådan har vi lärt oss är bra. Inte hade jag då velat ha henne i badrumsskåpet!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
ida

hahah ve gillar den där flickan i reklamen egentligen. Bytte typ kanal varje gång den kom :o haha.. Och glömma trosor i tvättstugan. säg va!? :D

2009-12-09 @ 01:11:37
URL: http://idaaas.blogg.se/
Evelina

ida: ja, ibland glömmer man tvätten som hängtorkar i tvättstugan.. då ba råkar just underkläderna vara vikta, bara underkläderna. Måste påminna dig om att vi är 3 tjejer på 8 pers att dela tvättmaskin. Undra vem som vek ..

2009-12-14 @ 18:32:14
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0