< Till bloggens startsida

THE ECSTATIC


Goddag

Jag kan kopiera kartor och njuter av att få in snö i mockaskorna.

[091212]

Avent Gardeby gör en fruktig grönsakssallad eller torkar inför tryckperioden i skolan.

En brinnande burk utanför Toppen


Att vakna upp till det här och varmchokla', mums.[091214]

Måndag, igen. Tiden går så sjukt snabbt, förstår ni att jag är inne på min sista vecka på denna termin? Det förstår inte jag. Halva tiden här är förbi, now that's craazy! Helgen den var här, igen. En helg fylld av Futuruma, russin i allt, annanasjuice, Toppen Event (fick inbjudan per telefon där några snubbar sjöng och spelade gitarr, sådant kan man inte banga liksom), Sunes jul och snöööö. Helgen gick så snabbt som jag hoppats på, denna veckan borde gå lika snabbt. Jag är så himla glad i allt vi gör i skolan nu men jag behöver verkligen vila. Liksom komma bort från skolan, finna nya krafter så att jag har ork till att prestera och lyfta fram mina "geniala" idéer på bästa möjliga sätt. Det kan jag inte just nu, fastän jag vill kan inte mina händer hänga med i tankarnas u-turns. Lov behövs, lov blir det också.. på fredag. Så länge ska jag brodera mer med min symaskin, trycka vältänkta mönster och le lite extra.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Anna

komsi homesi! saknarey

2009-12-14 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0