< Till bloggens startsida

DON'T STOP 'TIL U GET ENOUGH


Goddag

Jag kan sniffa bubbelvatten och njuter av att klappa igelkottar.


En supergla' jag & Merso

Återigen

Kvällsdopp i sjön med mina syskon. Bror visar fina fingret och 91:an dyker fint.

Jag ser ner på mig själv, Hö Höö. [090707]

Therese med sallad från vår goa "italienska"salladsbar vid torget, den satt gött döh!

Morgonnyllet.. eh

En kik neråt igen, lika nöjd med dagens utstyrsel som vanligt. [090708]

Nu ska kortisen här försöka få tillbaks brännan, som avtagit med ca. 80% på två dagar. Jeees. En balkong, en bok från vårat bibiliotek, en bikini och ett stort glas med iskall juice comin up!

PIz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0